Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Blzon #39 Jag läste just din artikel här på Sourze "Vem utnyttjas mest när sex är till salu?" http://www.sourze.se/Vem_utnyttjas_mest_när_sex_är_till_salu_10698856.asp och en del av debatten där. Det var en bra artikel och jag är glad över att konstatera att det finns ett inte så litet gäng här på Sourze som både skriver intressant och bra och är seriösa debattörer. Sen är det inte alls så märkligt att vi med en likartad intention kan komma fram till olika lösning. Varje problem har nästa alltid flera lösningar, beroende på vilka aspekter som betonas, men även beroende på hur "lösningen" tillämpas i praktiken. Med risk för att fastna en metadiskussion, bör också tilläggas att man lätt inbillar sig att alla definierar "problemet" likadant, det vill säga som en själv. Vad är då problemet i detta fall, eller kanske snarare frågan? Jo, artikelförfattaren föreslår statliga bordeller. Hm .... Jag antar att du läst "Du sköna nya värld" av Aldous Huxely", 1932? Jag stannar där tills vidare.... ska mata hönsen och fika :

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?