Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#25 OK, det kan ju egentligen bara du veta så säger du så är det så. Däremot så ser jag lagen på detta område som en ren morallag byggd helt på något annat än vanlig lag. Bara den konstlat konstruerade delen med att endast kriminalisera den ena parten i en uppgörelse mellan två parter är underlig. Fördelarna jag kan se med en reglerad bordellverksamhet är att tjejerna då kommer att få en helt annan trygghet än vad de har idag. Med skatter, pensionsavgifter och sociala avgifter så kommer de in i det vanliga samhället på ett sätt de aldrig tillåtits göra tidigare i Sverige. Det fungerar uppenbarligen i andra europeiska länder så varför inte här? En grupp som dock ständigt glöms bort och som även jag glömt att ta upp i artikeln är alla de prostituerade pojkar/män som finns. Vissa menar att det nu är fler pojkar/män än flickor/kvinnor som prostituerar sig men dom syns ännu mindre än vad tjejerna gör.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?