Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#48 Det var en bra förklaring du har om advokatens roll. Klientens röst, som blir hörd genom advokaten, är kanske anledningen till att jag blir upprörd. Det finns inget annat sätt, än detta beprövade rättsförfarande.Det är ju självklart. Som jag förstår, har inte brotten ökat och datavåldet har inte påverkat någon, så då har jag fått allt om bakfoten. Vad det gäller den här pojken, så spelar det ingen roll om det är dråp eller mord. Flickan dog ju. Och pojken är ledsen att "leken" gick snett. Sen var det en till kvinna som dödades när hon hämtade barnen på dagis häromdagen. Kanske barnen dog också. Jag har tappat räkningen. Det var nog dråp, kanske inte mord? Vi får väl se. Till viss del har nog advokater personliga uppfattningar om sina fall. Varför skulle de annars uttala sig i media på ett personligt sätt? Använda ord som förleder människor? Vore det inte bättre att rättsprocessen företogs bakom stängda dörrar? I stället för att riva upp människors rädsla vareviga dag. Det sunny skriver om , kontaktnät, kontakt mellan familj och släktingar, tycker jag är grunden för att brott ska minska.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?