Rapportera inlägg

Valt inlägg:

>LeiffB, jag har tyvärr lite svårt att förstå din poäng. Vad vet du om mitt ursprung, Leiff konstig stavning? Det låter, som om du söker större kunskap om Sällskapet Bur-q-ua och dess stammar. Stämmer det? I såfall kan jag kortfattat upplysa dig om detta, även om det främst är ämnat bröderna. Jag kan skriva redan nu att Sällskapet Bur-q-ua är ett slutet sällskap, som verkar för allas lika värde, emot rättsröta. Vi lever gärna i historien, ety vi är en del av densamma, liksom Du Leiff och alla andra. Allt vi har är historien och våra och andras minnen. Nuet existerar inte och har aldrig existerat, ej heller framtiden drömmar! Tänk om, tack. Du kanske har missförstått min tidigare kommentar. Jag invänder inte mot artikelns innehåll. Inte på något sätt. Kriget mot terrorn ÄR en bluff t.ex. båda USA:s krig mot Irak, nuvarande och tidigare krig i Afghanistan, etc! Bara en dåre kan förneka det faktumet! Att däremot blanda ihop detta med Israel-Palestina-konflikten är tyvärr bortom min horisont eller "beyond my scope", som man kanske säger på engelska. Man måste lära sig skilja på krig och krig. Jag förstod inte det kommenterade om bloggen. Är det en skröna att Homo Sapiens parade sig med Neanderthalarna? Fabricerat? / Bur-q-ua 12 för Sällskapet Bur-q-ua, för allas lika värde, emot rättsröta BB - bröd och bur-q-ua åt folket http://www.societyofbur-q-ua.tk " LeiffB 2010-05-08 12:52:00 Re: Bur-q-ua12 Intressanta påståenden om ursprung och historia. Det känns lite som om du vill ta historien och därmed ditt ursprung till hjälp för att legitimera din kunskap i ämnet. Jag följde din länk till länk Där menar du att Teori är dock vad detta handlar om, snarare än vetenskap. Att hänvisa till Rubens stam ligger väl helt i linje med vad du säger ovan. Ämnet är ju just bluff. Om du och din stam gjorde som alla andra dvs blandade er med alla icke stamberoende skulle du inte behöva leva i historien. På det viset skulle åtminstone din avkomma få möjligheten att skapa sin egen historia och inte ha alla dessa gamla skrönor som riktmärken inför framtiden. Prova att leva efter det du pekar på Vem kan, till att börja med, vara förvånad över teorin att olika människotyper i forntiden, och i nutiden, parade sig? Dessa gamla skrönor är bluffar som endast fabricerats för att höja den egna gruppens status och demonisera andra grupper utanför. Dom verkar också ha skapat blinda fläckar inte bara i ögonen. Samma metod tillämpades av exvis Bush vid 911. Alla religioner såväl som krig är startade genom en bluff. Annars skulle man inte få någon att nappa på iden. Som mina barn brukade säga Fattar du inte det, fattar du ingenting, fattar du väl anonymt inlägg #29 "

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?