Valt inlägg:
Leif Erlingsson, det känns inte sällan, som om du misstror Lasse Wilhelmsons förmåga att föra sin egen talan. Vad "Lars Nilsson" har med saken att göra känns irrelevant. Du antydde att ämnet trots allt handlade om att "kriget mot terrorismen är en bluff", vilket artikelrubriken säger. Den teorin köper jag till 110, efersom den är uppenbar alla någorlunda medvetna människor. Det är dock viktigt att inte blanda ihop de bekanta äpplena och päronen. Man måste lägga dem i olika fruktkorgar. Om det finns fler än två fruktkorgar, så må så vara. Du har tydligen läst GT inte "Göteborgstidningen" säger du Leif? Bra för dig. Har du även läst NT? Varför fokuserar du på GT, Babylon, Egypten, etc? Är du troende troende på vad?, eller ateist? Bekänn färg, tack.
/
B12 för
Sällskapet Bur-q-ua, för allas lika värde, emot rättsröta
BB - bröd och bur-q-ua åt folket
http://www.societyofbur-q-ua.tk
"
Leif Erlingsson
2010-05-08 11:58:00
Bur-q-ua12 2010-05-08 04:19:00 #24: Det första får du fråga Lars Nilsson 2010-05-07 19:30:00 #16 om. Det var han som tyckte att det hade betydelse. Men försök etablera kontakt utanför denna diskussionstråd, som ju handlar om att terrorismen är en bluff. - - - Vad avser dina åsikter om Lasse Wilhelmson så är han väl ett exempel på att man inte måste gå i brottssyndikatet Team Jehovah landstöldsfotspår bara för att man är född i denna tradition. Lasse Wilhelmson går i lärda fotspår. Tänker t.ex. på Rabbi Baruch Spinozas totalsågning av judiska religionen. De gamla skrifterna är annars fulla av skumma landaffärer mellan judarna och deras Jehovah, som ger dem "rätt" att utrota de tidigare innebyggarna. Jag slog på måfå upp Ex. 6:3-4 i min KJV bibel, bara som ett exempel. Ett snällt exempel. För jag har läst i stort sett hela gamla testamentet, och jag vet att det finns rena masslaktsscener där denne Jehovah bannar sitt team om de inte slaktar allt och alla. - - - Nu var det inte historiska judiska landsstölder och folkmord som var Lasse Wilhelmsons ämne här, men eftersom du är så noga med din härkomst från dessa historiska revolutionärer med sin upprorsmentalitet gentemot sina herrar Babylon, Egypten, ideologiskt motiverat med att deras Jehovah sagt att de skulle göra det, så är det på sin plats. - - - Ang. kriget mot terrorismen, och givet den judiska historien av uppror mot sina herrar och "shady land deals" byggd på tvivelaktig religiös propaganda så är det inget märkligt i att Lasse Wilhelmson I EN ANNAN TEXT i förbigående har nämnt den lilla detaljen om det judiska upproret mot Tyskland.
inlägg #28
"
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?