Valt inlägg:
Ett förtydligande: Envar som tar avstånd från flera tusen år gammal unken ideologi är givetvis oskyldig. Det är så enkelt som att säga: För flera tusen år sedan var vår egen kultur liksom alla andra kulturer barbarisk. Men nuförtiden är vi civiliserade och tar givetvis avstånd från det barbariska. Jag tror innerst inne alla civiliserade människor resonerar så. Sionismen går dock i Team Jehovahs landstöldsfotspår. Bur-q-ua12 refererade faktiskt till att judarna utsatts för den första judeförföljelsen 38 år efter Kristus. Han backade 2000 år, så jag visade det absurda i att använda gammal unken historia som legitimitet för det som sker i dag genom att backa några tusen år till. Han är så omedveten om vad han gör att han själv har en hemsida om att INTE använda det som hände för länge sedan som argument samtidigt som han är noga med sin egen "rasbiologiska" härkomst! Jag pekar bara på självmotsägelsen. "Han började". :
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?