Valt inlägg:
Sunny #55 Ja just därför att sexarbetarna behandlas dåligt som det nu är och att ensamarbetet är farligt och otryggt anser jag att man för det första ska se till att verksamheten kommer in i värmen och att sexköpslagen skrotas. Sedan kan man alltid diskutera trivselfrågor och om alla i världen har ett jobb dom gladeligen går till var dag - det blir snart rutin i sexhanteringen och en del blir skickligare än andra. Som ung sjöman träffade jag en hel del flickor på barerna ute i världen där det inte smusslades så mycket med varken det ena eller andra - så trist verkade dom inte ha det och de flesta var noga med att inte få in något sprit i sina drinkar. Visst anade jag att dessa många gånger mycket vackra kvinnor inte var helt accepterade i det samhälle där dom verkade, men någonstans fanns det en familj att försörja och på ett eller annat sätt drog dom sej fram i sin tillvaro - vad jag vet så var inte sjömännen något stort problem beträffande våld eller överkrav, snarare var det mer gemyt och glädjen i det på havet eftersatta umgänget med det kvinnliga släktet som hägrade, och hade man en någorlunda hygglig slant på fickan så kunde den räcka till både lite rom Cuba Libreoch ett par vändor med hugade damer innan gryningen - och som sagt en del av flickorna var mer kunniga och visste vad dom sysslade med medan andra överlät hanteringen till sin tillfällige vän. Och det kan jag ju säga att om man inte varit snäll så skulle igenkänningens glädje följande kväll knappast varit det den var...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?