Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det finns massor av forskning men den citeras inte i Sverige ifall den är positiv till prostutution.Mest är det engelska spåket men vi har en rad debattörer o forskare här hemma oxo .Susanne Dodillets avhandling som är ganska ny Är sex ett arbete o Petra Östergrens Porr,horor o feminister. Tomas Söderblom doktorerade med "Horan och batongen. Prostitution och repression i folkhemmet" Jonas Frykmans doktorsavhandling "Horan i Bonde samhället" kom ut för jättelänge sedan. Jeanne Steffens Isabells atelje är oxå en äldre bok.Dessa jag nämner är bara några väldigt få som jag råkar ha själv.Deanne Rauscher & Janne Mattsson skrev boken MAKTEN, MÄNNEN, MÖRKLÄGGNINGEN. Pockettidningen R hade en titel Horor o Herrar redan på 70 talet. Isabella Lund är en prostituerad som bloggade om sitt jobb o valdes till årets bloggare för ett par år sedan.Roshina Sambo är horan som försökt få den polis som "tagit över" hennes verksamhet o blivit hennes hallick han slår henne sönder o samman o tar det mesta av pengarnafälld för detta i domstol men misslyckats trots ett visst erkännande o läkarintyg.Jag kunde hålla på hela kvällen .Särskilt ifall jag sträckte mig till att ta med Europa o resten av världen.Men jag har för länge sedan insett att den debatten är dödfödd i Sverige trots att det går bra att dryfta de här frågorna i övriga världen.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?