Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#41 Nettan999 Nu tycker jag du slår ifrån dig. Särskilt då varken länkarna eller reportaget övertygar Frågan är om du övertygar någon över huvud taget med ditt resonemang. "Glädjeflickan" Linnéa talar inte om att hon vid 49 års ålder skulle ha upptäckt någon läggning hos sig själv, som hon inte tidigare inte kände till. Hon talar om att hon funnit en för henne bra metod att problemfritt kunna ha olika partners utan att dessa bråkar med varandra eller mår illa av att ha kännedom om varandra. Därmed tycker jag att du blandar ihop äpplen och päron. Hon är inte prostituerad för att hon tycker att det för henne är upphetsande, hon är det för att det är praktiskt. Samma sak är det med länkarna du gav mig, de handlar inte heller om att - som du påstår - sexköpslagen hindrar kvinnor från att bejaka sin sexualitet eller leva ut sina fantasier. Slutsatsen jag drar är att du skriver om en grupp som är i kraftig minoritet - om det ens är en grupp att tala om - och som bör vägas mot det skydd som sexköpslagen ändå ger.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?