Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Netta #35 Mycket av det du skriver till mej borde du förstå att jag redan är inatt i och även har tagit ställning till - men särskilt på en punkt är jag inte överens med dej och det är att vi inte ska bry oss om varandra, om folk far illa runt omkring oss är inte deras problem enbart i ett samhälle där vi gemensamt försöker skapa ett bra liv. Som det nu är är inte detta liv mycket att yvas över ur "mänsklig" synpunkt som jag tror att du vet med tanke på vad du arbetar med - Ett av problemen med prostitutionen är att många människor far illa och utnyttjas och att sexköpslagen inte gjort det ett dugg bättre http://www.sourze.se/Prostitution_bC3B6r_ske_under_ordnade_former_10696692.asp där kan du läsa lite av mina funderingar i sammanhanget. De kvinnor som är starka och har de egenskaper du gör dej till taleskvinna för är sannolikt inte något större problem och jag är övertygad om att dom kommer att skaffa sej den tillfredsställelse dom är ute efter och det oavsett sexköpslag eller ej - i det nuvarande samhället där allas kamp mot alla är den mest förhärskande är det de kvinnor som skulle må bättre av en säkrare arbetsplats för sin prostitution - att prostitutionen som egentligen inte är mycket att stå efter skulle kunna stoppas under nuvarande ekonomiska former marknadens tyranni betvivlar jag starkt. Att du gärna för göra en research beträffande mina sexvanor har jag inte mycket emot, men betänk att du bara får min syn på det hela då :-

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?