Valt inlägg:
Georg Jag har deltagit i debatten i över 30 år o var med om att bilda förenigen för sexarbetare och jag kan försäkra dig att de prostituerade som kämpade för att få behandlas som alla andra samhällsmedborgare gillade sina jobb.För att frivilligt utsätta sig för detta otroliga "Horstigma" o ta risker som att ens partner åker i fängelse för koppleri om ni bor ihop eller är gifta:det spelar ingen roll hur hög lön han själv har.Eller risken att staten tar dina barn:jag har sett det hända igen o igen genom åren .
För att ta detta riskabla jobb måste man antingen trivas väldigt bra med det eller vara tvingad.Den senare kategorien tror alla förekommer: De andra tror ingen finns. Min äldsta o bästa vännina har varit hora i 60 år i år! Hon började när hon var 13 o hon är fortfarande aktiv vid 73 års ålder. Hon säger att utan sitt yrke hade hon haft ett fattigt pensionärsliv o då menar hon inte ekonomiskt: För var raggar damer i mogen ålder sex?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?