Valt inlägg:
#29. George Debaly: Så härär det.Jag tar mina påståenden utifrån de undersökningar jag och många andra gjort som stödjer min teori. Jag kan aldrig, OCH DÅ MENAR JAG ALDRIG, veta vad någon endamänniska tycker om jag inte frågar. Jag kan inte här besvara en fråga som kräver ett specifikt svar. Jag kan endast besvara utifrån de undersökningar som gjorts och jag tagit del av.
Jag bryr mig inte om Sexologer och andra om jag inte först förhört mig om deras personliga inställning. De jag däremot har fullständigt förtroende för är tjejerna som jag talat med och som väljer att sälja sex.
Myt eller icke myt....Vi kan ta till många myter om vi vill ha ett specifikt svar...Är män våldsamma och våldtar baraför att de är män? Detta ärockså en myt som har delade meningar. Vore ju inte realistiskt om jag trodde på alla myter bara för att någon säger det. Jag måste alltid ta reda på fakta utifrån personer och då menar jag att frågar jag 50 olika personer så kommer jag troligtvis att få 50 olika svar. Jag måst dock respektera dessa 50 personers olika åsikter eftersom det är personliga åsikter. Jag vaken kan eller vill vara den som utger mig för att ha rätt
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?