Valt inlägg:
Skulle det fortfarande vara lika lockande och sexuellt upphetsande för dessa kvinnor om prostitutionen var helt lagligt, och de var tvugna att ha en registrerad firma med korrekt bokföring, följa arbetsmiljölagen etc? Eller är det förbjudna en del av lockelsen? I mina ögon är det fullständigt ok att en kvinnaeller man vill ha många olika män, på många olika sätt. Håller fullkomligt med om att två vuxna människor borde kunna ägna sig åt i princip vilken sorts sex som helst, så länge båda båda samtycker. Det faktum att den ena betalar den andra komplicerar ibland tyvärr det hela, och gör situationen lite mer komplicerad. Jag vet faktiskt inte själv riktigt vad jag tycker om sexköpslagen, och jag blir lite trött när du talar om för mig vad jag tycker. De som har en sadistisk/masochistisk sexuell läggning tex mår ibland mycket dåligt i grunden, och kan skadas trots att de upplever frivillighet. Svårt ämne. Svårt att säga att allting alltid är ok.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?