Valt inlägg:
#17. Isi: Det är inte prostitutionen jag jämför med att kvinnor här inte tillåts bejaka sin sexuella läggning. Den sexuella läggningen har visst med detta att göra när det gäller de kvinnor och män som tänder på detta. Vi måste börja lära oss att respektera andra människor OAVSETT om de totalt strider mot våra egna värderingar. VEM ÄR EGENTLIGEN JAG att tala om hur andra ska leva sitt lig
Vad artikeln grundar sig i är flerårig research. Och JO, visst vill jag ha igång en debatt, en seriös sådan.
Du undrar också vart gränsen går? Det är inte jag rätt person att besvara. Hur vore det om vi frågade de kvinnor som sysslar med detta? För hur kommer det sig att Du och många andra är förespråkare för något som Ni enbart förutsätter att det måste vara såsom Ni själva tycker.
Jag antar att gränsen går utifrån varje persons egna beslut. Varken Du eller jag har rätt att sätta gränser för vuxna människor som gör något ömsesidigt och frivilligt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?