Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#6 Jo, frågan är då om det i juridisk mening blir olagligt om den rollen också kräver betalning av den eller de som spelar fisk? I övrigt tror jag det är ganska många tjejer som tänder på rollen, men då vanligen utan särskild betalning - märks inte minst då hängivenhet och kåthet ökar efter vissa ord under akten. Kanske även en del modeyttringar och andra yttre attribut som överdriven sminkning kan ses som belägg för att rollen som sådan är lite kittlande - vilket kan studeras närmare i näst intill varenda byhålas nattliga nöjesetablissemang. Frågan är då om rollen som "torsk" är lika attraktiv? Underkastelsebehovet har ju i bdsm visat sej vara ganska väl utforskat och eftertraktat av både kvinnor och män - troligen är det tillräckligt många som gärna skulle ta rollen för att det ur rollspelssynpunkt skulle vara helt realistiskt. Så länge betalningen är fiktiv eller kan ses som en del av rekvisitan torde inte dylika experiment kunna lagföras som brott mot gällande lag - men hur är det med de kvinnliga exemplen i artickeln - kan dom tända på och uppnå önskad tillfredsställelse under dylika omständigheter - själv skulle jag ha svårt att tända till om jag vet att det bara är fejk - de plötsligen uppdykande lagens väktare som torde vara kryddan i dessa damers böjelser kan ju avfärdas med en snabb hänvisning till rollistan och papperspengar i bästa monopolstil så får dom lomma iväg.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?