Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag har för mej att det går alldeles utmärkt att sälja sex och det oavsett om man är kvinna eller ej - däremot är det förbjudet att betala för det. Och jag har även för mej att det inte finns något som hindrar kvinnor eller män med särskilda behov av många partner att ha så många partner dom vill. Om njutningen av sexhandeln kommer av att transaktionen är olaglig motverkar en legalisering dessa kvinnors möjligheter att komma i åtnjutande av den njutning dom önskar - kanske skulle dom då kunna nå tillfredsställelse genom att betala män för att köpa sex av dom :- Ursäkta, men jag förstår inte riktigt tankegången - skulle det vara njutningen av att sälja något som är förbjudet att sälja som vissa kvinnor skulle vara utrustade med som en särskild sexuell läggning? Skulle dom kunna uppnå tillfredsställelse genom att till exempel sälja knark som ju också är olagligt? Är det själva den olagliga hanteringen av pengar som triggar dessa speciella kvinnors njutning eller är det promiskuiteten som är det väsentliga? Frågorna som artikelns påståenden genererar är intressanta. Jag ser fram emot att artikelförfattaren utvecklar temat lite.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?