Valt inlägg:
Att så få trillar dit beror nog på prisbilden. Låt säga att snittpriset på ett gram är 800:-. Hur mycket gör du av på en kväll? Är man beredd att dryga ut kvällsbudgeten med 30? Drogen är för höginkomstagare. Effektmässigt så är det inte mycket mer än en pimpad redbull. En annan faktor till att få trillar dit kan ju bero på att det är en uppåtdrog och vi lever i en stressad miljö. Dom som däremot trillar dit på det kan få rätt otrevliga bieffekter om man bortser från de ekonomiska konsekvenserna. Det kokain som jag stött på har varit framtaget enligt eter metod och fräter på slemhinnorna som vid missbruk orsakar näsblod, alternativet är då diesel-metoden vars bieffekt vid missbruk täpper till bihålorna. Jag har fler teorier på bieffekter men håller mig till det uppenbara. De positiva effekterna får man väll inte skriva om då det antagligen skulle kunna tolkas som upmaning till brott.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?