Valt inlägg:
Bittel kan du simma är det nog ingen fara, detta hjulet är väl väl förankrat men skulle det lossna rullar vi bara rätt i plurret för ett dopp vilket kanske skulle kunna vara svalkande en varm sommardag..
Leif Arne, Jan och Janne, Pariserhjul ja det heter det väl om det står i Paris eller på Liseberg också ja förstås men nä detta är ett mycket finare hjul det som kallas för Göteborgs hjulet. Fina gondoler med ac! Svårt att få lönsamhet ja det tror jag det kan vara, satt på gräset nedanför ett tag här om dagen och såg ingen åka... Fast sedan såg jag att det var några i iallafall, rutorna är ju tonade så man kan luras av det. Tack Leif Arne för dina fakta, intresangt och du har ju rätt i det Feeris weel ja jag tror att jag har hört det.
Tack Peter att du svarade Eva när jag är trög. Jag skrev ju om öppningen http://www.sourze.se/__10711830.asp Har ni åkt nu folkens eller finns det inplanerat som en somrig aktivitet? I alla fall ha en härlig gul och solig dag min vän, njut vårvärmen!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?