Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Lars Nilsson, jag tror inte du skulle behöva använda dig av utskällnings-teknik om du inte kände dig träffad av den kritik som förs fram. Jag reagerar starkt på de projektioner du för dig med mot folk som inte är som du, jag vet inte om du tänker på att det är en förtryckar-metodik? På engelska kallas det name-calling se nedan, jag kallar det dehumaniserande, diskriminerande och demoniserande. Varför känner du dig så hotad? Name-calling: Propagandists use the name-calling technique to incite fears and arouse prejudices in their hearers in the intent that the bad names will cause hearers to construct a negative opinion about a group or set of beliefs or ideas that the propagandist would wish hearers to denounce. The method is intended to provoke conclusions about a matter apart from impartial examinations of facts. Name-calling is thus a substitute for rational, fact-based arguments against the an idea or belief on its own merits.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?