Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Indianfrågan kommer ofta på tal när det gäller judarna. Men indianfrågan är en sak för sig. Indianfrågan. Judarna är - judefrågan. Jag har aldrig förstått judehatet. Det har gått mig förbi. Jag har heller aldrig studerat judehistorien. Men jag har sett bilderna, koncentrationslägren. De har gjort outplånliga spår i mig.Jag vet att judarna har lidit. Jag har läst om det. Liksom zigenare, svarta, röda, gula, blå. Alla har vi lidit. Hoppas innerligt, att den sjuke Adolf Hitler aldrig återuppstår eller Pol Pot eller någon annan idiot som kan få med sig folk sena nätter vid facklors sken. Hoppas ingen idiot får makten igen, för efter Hitler, kommer i alla fall inte jag att lita på någon fanatikeridiot. Fanatism stinker. Här i Sverige, är vi ganska flata. Vågar inte protestera mot något vi tycker är fel.Vad var det jag sa, kommer jag att säga, när det gått för långt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?