Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag är förvånad över den obstinata inställning många människor har till judeutrotningen. En del nekar till och med till att den förekommit. Det förvånar mig också. Varför gör man böcker om detta folkmord? Filmer?Oupphörligen? Varför? Tror ni att det är för att vi ska prata om Palestina? Varför kan ingen tillstå, att judeutrotningen satt mycket djupa, kanske oläkliga spår i de drabbades själar?Ett blint raseri?! En lust att med alla medel betala tillbaks?!Ett raseri som aldrig stillas?! Ett vedergällande utan like?! Ett blint hat! Är det så svårt att förstå? Ska vi säga: Nejmen nu får ni väl ta och sluta tjata om det där! Det är överstökat! Glöm det och uppträd som vanliga människor!! Tyvärr tror jag det är orealistiskt att vänta sig något annat av Israel och det är inte för att jag är judeälskare, utan för att jag är human. Jag kan tänka mig in i saken. Den har självklart blivit sjuk!Hur svårt är det att fatta då, att andra får lida?! Så kommer det att förbli till dess några unga människor tagit saken i egna händer och de gamla stofilerna har dött ut! Jag blir så upprörd över detta folkmord, som kommer att följas av flera och flera folkmord!Hämnd- kallas det!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?