Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Vad driver en massmördare? För mig är den frågan helt ointressant och jag förstår inte varför man ska gotta sig i såna här mänskliga avarter som massmördare. Det är måste vara typ 20e boken som tryckts på senare tid i detta ämne för att inte tala om alla tidningar och tv-program om brottslingar och psykopater som uppehåller sig i det massmediala bruset. Dock är det fascinerande vad som gör en människa till mördare? Du skulle kunna mörda i en pressad situation eller jag själv skulle kunna ha ihjäl någon om jag blev tillräckligt provocerad. Det som människor förundras över vad gäller massmördare är nog att de tycks mörda för själva mördandets skull. Mördarna ser det som en konstform som de behärskar typ. De har heller ingen empati och verkar inte känna för över huvud taget. Men varför hålla på och frossa i enskilda fall och mordhistorier. Det finns ju betydligt intressantare fenomen i samhället tycker jag.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?