Valt inlägg:
Hej
Ja du. Staten tog dig från din kärleksfulla mor och nu ber dom dig på fackspråk äta skit och dö. Om hon rent fysiskt inte kunde ta hand om dig och din syster gjorde dom ju rätt, men dumpade verkligen er där. För någon utredningen kring dina fosterförälldrar verkar vara som ditt socialbidrag, väldigt sparsamt. Verkar vara nån svågerpolitik. För man får ganska god ersättning som fosterförällder, ungefär som om någon på eller i kommunhuset kanske lova bort nästa kull mot att han kanske fick något annat i utbyte. Dom verkade ju inte ha ansökt pga av deras stora kärlek till barn? Sen att invandrare, ensamma individer som familjer verkar faktiskt ha förtur. Och aldrig nekas något. Och ja är helt säker på att dom helt enkelt är rädda för att bli stämplade som rasister. Fast killarna, tjejerna och familjerna ofta är av andra eller tredje generation.Om så är fallet är det ju du och dina barn som faktiskt blir diskriminerade. Och mina barndomskamrater som valde de andra hållet än utbildning och är idag tunga missbrukare har jättefina hyreslägenheter. Går minsta lilla pryl sönder får dom genast nytt. Och Socialen mer eller mindre betalar deras missbruk.Dom bidrar åtminstånde frikostigt till det varje månad. Skulle några av mina vitvaror gå sönder skulle ja ligga jävligt risigt till. Och jag har arbetat hårt för allt jag äger, för hårt visade det sig. Dubbelkolla varenda liten rättighet en Svensk medborgare har in i minsta detalj. För några missar man helt och andra är otydliga. Kan bara önska dig och barnen lycka till. Och för allt i världen, behåll din kropp för dig själv. Men du är varken den första eller sista kvinnan med just den tanken i detta välfärdsSverige. Lycka till och Fridens Liljor.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?