Rapportera inlägg

Valt inlägg:

leif..hela systemet är uppbyggt på rädsla och skrämselpropaganda. Rädsla är lättaste sättet att styra ett folk om du inte va medveten om det. jag skriver inte saker för att skapa rädsla utan för att folk ska öppna upp ögonen för saker som sker och är. jag fick mitt svar som jag ville ha nu vet jag vad cmo står för. Cmo på vilket sätt skulle det vara för sent? Hela den här antisemit grejjen är ju helt löjlig eller är den. Värför har skapat ordet antisemit för skaffa fiender kanske? de har skapat ord för hat emot dem men värför hatas de egentligen.Anti-Judaism,Antisemitic canard,Antisemitism hur långt tillbaka går hatet? vad ligger bakom hatet? Det är sånt förbannat mycke snack om just den här människan,rasen,religionen,makten,ondskan. de får inte hatas men de får hata,betyder det att de är genom onda då? Det är bara en tidsfråga innan alla ser igenom deras lilla fasad de byggt upp. Det är som en sekt. vad är deras plan? vad står de för? "Jewish world domination See also: Zionist Occupation Government, Andinia Plan, Jewish lobby, Holocaust denial, Blood libel against Jews, Well poisoning, Jewish deicide, Judaeo-Masonic conspiracy theory, and Antisemitic canard http://en.wikipedia.org/wiki/Blood_libel_against_Jews"

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?