Rapportera inlägg

Valt inlägg:

60/ CMO, Kommer Du ihåg för några år sen när jag uppmanade folk att tänka själva i stället för att hela tiden hänvisa till åsikter som andra gett uttryck för? I dag ser Du knappt en kommentar här på Sourze som inte hänvisar till någon "länk". "Länk", "länk", "länk" i det oändliga. Jag skrev redan då att det existerar hur många idiotiska åsikter som helst på nätet och att man alltid kan finna dem som stöder den åsikt man själv har för tillfället - hur sjuk den än må vara. Jag tycker att alla hänvisningar till länkar skulle förbjudas och att var och en i stället skulle skriva ned vad han/hon själv tycker. Då blir det ju ett kommentatorsforum för folks åsikter -inte ett forum där man redovisar vad andra har för åsikter. För övrigt håller jag med Dig om att C-O borde koncentrera sig på att hålla den här sidan ren från extremister och sluta jaga katolska kyrkan. Det är ju en uppgift som ligger inom hans ansvarsområde och där han t.o.m. har en möjlighet att lyckas.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?