Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Först vill jag gärna tacka de anonyma personer som använder kommentarsfunktionen som en "pissränna", aldrig diskuterar sakfrågor och alltid smutskastar de som kritiserar Israels politik och sionismen. För min egen del innebär detta ALLTID att antalet besök på min blogg ökar lavinartat. Det fungerar ju nämligen på det viset, att eftersom mina artiklar oftast är både läsvärda och sakliga, så begriper ju den intresserade och kritiske läsaren, även den som har en annan uppfattning, att det är just de nämnda kvaliteterna i mina artiklar som gör att "motståndarna" i brist på argument i stället angriper min person. Svårare än så är det ju inte. När det gäller just denna artikel, så blir ju de anonyma angreppen på mig närmast komiska, genom att de så klockrent bekräftar artikelns rubrik och innehåll. Ja vågar lova, att alla läsare av denna artikel skulle få svårt att hålla sig för skratt om till exempel den anomyme "omloggad" framträder med bild och namn.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?