Valt inlägg:
Det är bra för Sourze att det finns sådana som Bizon och Dag Nilsson som kommenterar artiklarna sakligt. Jag undrar vad Lars Nilsson kommer att kalla mig efter detta påstående. När jag skrev att Wilhelmssons artikel var bra så kallar Lars Nilsson från Östermalm mig för Lill-Stalin. Wilhelmsson artikel är en rättvis och sann när det gäller judarnas agerande i Palestina. Att det stämplas som antisemitiskt från sådana som Lars Nilsson från Östermalm är lätt att förstår när man läst historia och upptäcker att Östermalmsbor ivrigt hejade på Hitler under andra världskriget. Idag hejar dom på Israels förintelse av palestinier utom Jan Guillou. Verkställande direktören Lars Nilsson har lätt för personliga angrepp. Bäst att slå tillbaka med samma mynt. Enligt Lars Nilsson har han vuxit upp i en kommunistisk familj i Norrland. Han har gjort en klassresa och börjat hata sina föräldrar. Jag misstänker att när han de få gångerna besöker sina föräldrars grav så är han där för att spotta på dem. Och sist kommentar #20. Vad menar Odfalk så heter cmologgad i efternamn med kommentaren ”Ärthjärna”. Odfalk bor i USA och var ivrig påhejare av Bush´s krigspolitik, politik som fått fortsättning med Obama.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?