Rapportera inlägg

Valt inlägg:

> sunny fri, #54: din kommentar var rätt underhållande, även om ordspråket säger emot sig självt: " sunny fri 2010-04-24 13:07:00 Har inte orkat med den här debatten men jag har ett litet ordspråk som brukar roa svärsonen:Bara för att man är paranoid är man inte skyddad mot förföljlese: anonymt inlägg #54 " ______________________________________________________________________ En "paranoid person" är väl ALDRIG skyddad mot förföljelse, tänker jag, beroende på om du avser verklig eller inbillad sådan. ______________________________________________________________________ Även jag, som "trot eller ej", INTE tillhör nämnda kategori inbillningssjuka/-förföljda märker dock att ordspråket stämmer in även på sådana som mig...d.v.s. sanningssägare, "whistle blowers" det där var engelska: "förföljelse medelst kommentarer", "word stalking" minns var du läste det först, för jag myntade frasen nyss! ______________________________________________________________________

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?