Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag instämmer med dig "yxskaft", även om jag inte sitter i juryn. Gör Du? ;O Säg åt dem i juryn att skicka priset till min "poste restante"-adress, gärna omgående igår...behöver "snabba cash". _______________________________________________________________________ " Yxskaft 2010-04-23 19:33:00 Jag kan sannolikt hålla med dig om ________________________________________________________________________ att det sannolikt inte är en tillfällighet att "vissa" "kan ha" dragit nytta av en tillfällighet. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Jag förutspår att vi har en framtida Pulitzerprisvinnare i liolinv. anonymt inlägg #48 "

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?