Valt inlägg:
Det är mycket militära aktiviteter. NATO och USA har flyttat in i Sverige och i sommar skall USA och även England bomba i Sverige utanför Luleå. I Skåne har den militära NATO-aktiviteter ökat, så ock utanför Orrefors/Åfors, Hudiksvall, dessutom har NATO fått större delen av Norrland att träna krig i.
Carl Bildt arbetar för Bilderbergergruppen och menar att de enskilda staterna skall lämna ifrån sig sin ekonomiska suveränitet och hälsan skall även den lyda under en världsregering. USA anser att Carl Bildt är Europas viktigaste statsman och det militära samarbetet med Sverige är numera det viktigaste för USA och här vill jag ställa frågan om USA placerat eller skall placera kärnvapen i Sverige?
Svininfluensan var ju en bluff det vet vi ju nu. HAARP är ett system som kan nyttjas till diverse naturkatastrofer det vet vi också.
Det är också anmärkningsvärt att Polens elit förolyckas. Jag betvivlar att de skulle ha en så dålig säkerhet på ett plan som transporterar de viktigaste personerna militära eliten att det störtar. Vädret var ju inte dramatiskt dåligt.
Angående flygstoppet för askmolnen så kunde man flyga när det var en stor sandstorm. Jag betvivlar att flygstoppet hade med vulkanaskan att göra. Överdriven dramatik vill jag påstå.
Världens maktelit arbetar nu hårt på att bygga en världsregering även politiker pratar om den nya världsordningen och man bör ju ställa frågan vad de menar med det. En sak är säker, det sker viktiga processer bakom ryggen på oss och det sker avledande händelser så att folk inte skall få ögonen på vad som egentligen sker. En sak är säker vi kommer inte att gilla det makteliten gör bakom ryggen på oss.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?