Valt inlägg:
>Lars Nilsson: Ja, inte är världen då god i allafall. Det är ett som är säkert. Tycker Du det Lars, att världen och dess makthavare tillhör de goda krafterna, hur man nu väljer att definiera det begreppet? Du frågar om barnen kan se fram mot Julafton. Vilka barn avses? Avses bortskämda västerländska barn, eller de barn i andra delar av världen, vilka arbetar för att de förras julaftnar ska bli det övermått av lyx, som ger illusionen av en harmonisk värld, där alla är lyckliga?
2010-04-23 14:00:00
OK, nu vet jag efter att ha läst kommentarerna, att man skall utgå från att bakom alla politiska beslut man inte gillar och all världens olyckor finns en ondskefull konspiration Därför är det logiskt att bevisbördan på att icke så är fallet ligger hos de som anklagas. Lätt som en plätt! I en annan artikel har jag också lärt mig att svenska riksdagsmän är knähundar åt USA eftersom man inte tar avstånd från den officiella bilden av 9/11. Ondskans makt är förfärande. Kan barnen se fram emot julafton med något hopp månne?
"
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?