Rapportera inlägg

Valt inlägg:

>Goddag MS Yxskaft: ___________________________________________________________________ Du har nog missförstått ganska mycket av min artikel. Min poäng är inte att "någon" ligger bakom ev. naturkatastrofer, utan snarare att "någon" jag har gett exempel på vilka drar nytta av desamma. Det är viss skillnad, eller hur? När det gäller flygplanskraschen i Ryssland, så var den däremot inte självklart någon naturkatastrof men vissa makthavare tycks gärna vilja likställa naturkatastrofer med sabotage, "kriget mot terrorn", etc. Just DET vill jag angripa, d.v.s. den medvetna begreppsförvirringen i sammanhanget. ___________________________________________________________________ Ang. personen med den vita perserkatten i knät du MS Yxskaft?, så komemr vi åt honom i sinom tid. Allt är en tidsfråga...om inte annat är han/hon förmodligen dödlig och tiden kommer därmed ta ut sin rätt på såväl honom/henne som katten ifråga. Säg till om din katt behöver kattmat i sin exil. Jag kan vara kattvakt. Katter tycker om mig. Vad du själv kräver för sorts föda bryr jag mig tyvärr mindre om. Ledsen för ev. empatibrist. Det känns som om du själv utgör lämplig föda åt...hm...gamar. ___________________________________________________________________ "Yxskaft 2010-04-22 17:35:00 Supergenierna på Sourze har nu listat ut att Någon ligger bakom 9/11, svininfluensan, jordbävningen på Haiti, flygplanskraschen i Ryssland och vulkanutbrottet på Island. Någon sitter i sin hemliga bas inuti en krater någonstans med en vit perserkatt i knät och skakar av rädsla i vetskapen att Supergenierna är på väg att spoliera hans djävulska planer genom att skriva inlägg på en nättidning. anonymt inlägg #6 "

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?