Valt inlägg:
cm, jag har en känsla av att när hela Sveriges befolkning får höra tals om WTC7 och dess högst besynnerliga kollaps för att nämna ett utav de främsta frågetecknen och efterfråga en grundlig granskning av 11 september, så kommer du fortfarande att kalla oss alla för konspirationsteoretiker. Jag tar upp vad olika fackmän och lekmän hävdar och anser. Det finns ett krav över hela jordklotet på en ny utredning, det är detta jag försöker belysa. Det är högst besynnerligt att så få människor känner till omständigheterna kring den tredje skyskrapan. Att pressen i USA och därmed även i Sverige värgrar att utreda denna kollaps, det är det som föder konspirationsteorier och det är just detta man vill motverka med oberoende undersökningar och öppna debatter. Att vilja sprida denna information så att var och en kan ta ställning kan helt enkelt inte göra mig till en "stolle".
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?