Valt inlägg:
cmologgad. Du skriver: "Jag liksom många andra har försökt att tala förstånd dina gelikar. Det kan man hålla på med tills korna kommer hem, ni är inte mottagliga för vetenskapliga, verklighetsanknutna resonemang. " Jag vet inte vilka du pratat med, jag står för mig själv. Dessutom så är de flesta av de diskussioner jag sett inte alls på det sättet. Tvärtom, när man synar de vetenskapliga "motbevis" som läggs fram så visar det sig att de främst är framplockade för att gynna er tro, snarare än att de bestyrker något till er fördel. Fredriks artikel, liksom de jag själv har skrivit är grundade på vederhäftiga fakta och hitills har jag inte haft någon dialog där någon kunnat lägga fram adekvata motfakta. Vetenskapen gynnar de dina enbart så länge de bestyrker er tes. När de går emot er, så betyder de ingenting, så detta snack om vetenskap är enbart retorik. Det luktar VoF lång väg. Mats
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?