Valt inlägg:
Lars m.fl. har tyvärr inte så mycket egna åsikter. De följer vad som blommar upp i mainstremamedia och tackar och bugar.
Varje maktfaktor i samhället ska granskas. Fredrik har inte på något sätt gjort annat än att ifrågasätta Bonnier. Men eftersom detta tär hårt på de som är systemberoende så finns inget annat för dem att ta till än att förvanska det till något annat.
Alltså, samma retorik som auktoriteterna inom media gör. Fortfarande utan verklighetsförankring, men det spelar ingen roll för de som söker åsikter före sanning. För min del så är mediakonglomerat och försvar av systemet så förutsägbara att det går att skriva barnböcker om det.
Fredrik, jag har liknande erfarenheter som du men är i ett research-läge kring detta och hoppas kunna återkomma.
Alla sådana här maktkonglomerat spricker för eller senare så det är bara att se framtiden an.
Och Fredrik "Jag kan inte låta bli att tycka att ett ämne är allvarligt som kostat miljontals människor livet. Ledsen. "
Såna fakta biter sällan på de som är ideologiskt styrda.
Tack för en bra artikel.
Mats
http://www.klarsikt.humancreations.se
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?