Valt inlägg:
Jag tycker genast att Pia är ett väldigt vackert namn. Min Dotter är 15 i år. Jag kallar hennes pojkvän Magnus fast han heter Petter. Och tvingade den stackaren att lyssna på nästan en hel Magnus Uggla-låt då jag något förfriskad mötte på den unga mannen på en middag hos goda vänner. Han blev räddad i sista stund av min Dotter som tyckte det jag jag gjorde var på gränsen till övergrepp. Men förklarade för Pojken att jag hade en poetisk åra som genom alkoholens jävulska grepp var tillfälligt förlamad. Och det bara var mitt sätt att förklara varför jag inte kallar han vid hans korrekta namn. Ungefär så sa hon. Hon är otroligt vokabulär och kan verkligen få en vuxen man att skämmas. Faktum är att han är otrolik lik Magnus Uggla. Så de har fått blivit Magnus om jag ropar på honom eller tilltalar honom. Mitt jobb är att se till att min unge är en glad unge. Se till att hon sköter skolan, har mat i magen och om inte ständigt lycklig, åtminstånde alltid trygg. Hoppas bara jag får shansen att gratta min dotter till ett halvt sekel. Att du tog tillbaka ditt namn kommer garanterat göra dig lyckligast i slutänden. Han kanske inte sa förlåt. Men du förlät. Fridens Liljor
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?