Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hej Gunnar! Jag log brett när jag läste din kommentar. Jag tyckte det var jobbigt med all tystnad när jag kom hem, den var så oerhört påtaglig. Jag tyckte också det var jobbigt att komma hem för att höra att en nära släkting hade fått cancer. Mitt ex började mala som han gör ibland och anklaga mig för än det ena än det andra och jag fick en fin magkatarr som hemkomstpresent. Så jag vet inte, men samtidigt är jag den rastlösa personen och kanske behövde jag att det hände något igen :-. Mina barn kom varandra riktigt nära och det njöt jag verkligen av. Jag har haft starka funderingar på att säga upp mig och åka till Norge igen....för att få lite mer tid för att skriva. Så jag vet inte om detta är ett svar på din fråga. En god vän kallar mig suppleant i Lunds kommunpolitik för att jag är så bra på att undvika svara direkt på en fråga.....men här vet jag faktiskt inte.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?