Valt inlägg:
Ingloz o Janne:Rolf har sovit på de mest märkliga ställen under våra resor.Stränderna med sand är ju mjukare men i Grekland,Turkiet o även i Nordafrika hyr de ut liggplats på hustaken o det har vi hyrt många gånger.Fast Ingloz:jag fuskar ju som är bigamist.Annars håller jag med.Bättre gubbar kan man inte få.I maj nu ska vi fira Rolfs o mitt 1.a bröllop 46 år sedanoch Rolands o mitt bröllop 32 år sedan samt Rolfs o mitt senaste 1 år sedan Av någon anledning har alla 3 bröllopen ägt rum i maj månad .Och Rolf har varit med om alla 3:han var bröllopsvittne åt mig och Roland .Men i efterhand inser jag ju att Rolf var ganska gammal på många av de där obekväma luffarna.Jag märkte det aldrig för han var så vital men han måste han kännt någonting på sig 2002 då vi klev av tåget för han tittade på mig o sade: -Sunny.Jag tror att jag rest färdigt. Han var ju då över 78 o stroken kom den hösten.Men till sjöss var han alltid utslagen:han hade alltid sjösjuka hur lite det än blåste.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?