Valt inlägg:
Erobwen Inlägg #21 Jag har inte sagt att din artikel som inte kom in på Newsmill var gnällig. Jag menade att din artikel på Sourze är gnällig… alltså att du gnäller över att inte få din text publicerad på Newmill. Sen tycker jag att det är minst sagt fräckt av dig att ta upp saker i mitt privatliv – saker som inte har det minsta med denna diskussion att göra. Dessutom så är du oerhört dåligt informerad när du påstår att jag skulle ha använt Sourze som en platform för att ”upprätta min heder”. Vem som helst som läser Sourze vet att det är YTTERST SÄLLSYNT att jag skriver om min egen sak på Sourze utan jag skriver om allt möjligt annat. Givetvis har jag för flera år sedan skrivit en och annan artikel om min sak, men bland drygt 300 artiklar i arkivet finns inte mer än max tre stycken som handlar om just mitt eget rättsfall. Du verkar ha nollkoll annars hade du vetat att jag också skrivit på DN debatt, Brännpunkt, Aftonbladets debattsida och en hel del andra ställen. Om Newsmill hade publicerat din artikel hade du aldrig förtalat dem såsom du gör nu – Varför kan du inte bara acceptera att din text inte ansågs ha något allmänt intresse enligt Newsmills redaktions bedömning, och snälla du - lägg av mig gnället och skriv något vettigt artikel istället. Du förlorar bara trovärdighet om du fortsätter så här
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?