Valt inlägg:
#8. Inte för att jag begrep logiken i Untos inlägg vilket jag sällan gör men var Dina inlägg ett försvar för ja, vaddå? Kanske att det är skadligt för det svenska "trasproletariatet", som Du uttrycker det, att veta vem som är anklagad? Annars brukar Du ju starkt vurma för just den utsatta gruppen och hur "rättvist" samhället skulle kunna utvecklas bara dessa fick mer makt. Nej, annat var det förr med den klassiska kvällstidningsrubriken: ADELSMAN PÅ ÖSTERMALM SKÖT NEGER MED SALONGSGEVÄR. Bättre så, faktiskt, än den nuvarande av vänsterjournalistister påbjudna tankesörjan, att vi måste till varje pris bespara svenska folket alla problem invandringen medfört. Det är sånt som stimulerar hat mot invandrare och att SD kommer in i riksdagen nästa val. Som vanligt har vänstern trampat snett i sin iver att göra gott och allt blivit kontraproduktivt. Tragiskt är också att integrationen inom EU, jämfört med USA och Canada, är så usel och att ingen vill diskutera de goda erfarenheterna från dessa länder. Jämför exvis hur somalier, som i Sverige är den mest utsatta gruppen, lyckats i dessa två länder. Finns åtskilliga forskningsrapporter för den intresserade. Men då utesluter jag redan på förhand att Unto skulle orka läsa!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?