Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Lasse i Gatan eller jag har döpt honom för länge sedan till ”Lasse Länken”. Han hänvisar alltid till någon länk. Kan han inte skriva och beskriva med egna ord vad han vill ha sagt? Jag har heller aldrig läst hans länkar. Jag har en fråga till Lasse Länken. Varför kallas Landskronafallet för mord och inte dråp? Varför får man en uppfattning att det var ett mord gjort av typisk mördare? Varför föreslår inte median en psykiatrisk undersökning? Varför är Landskrona ett sverigedemokratiskt näste? Den frågan kan man svara med att Landskrona är en trasproletär stad. Hög arbetslöshet, nedlagda industrier mm, ett kapitalistiskt misslyckande. Typiskt för trasproletariatet är att de slår ner på dem som har det ännu svårare. Inte mot kapitalisterna utan mot invandrare. Där kom svaret till övriga frågor. Gärningsmannen är tydligen en invandrare. Och invandrare behandlas annorlunda, ungefär som svarta i USA.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?