Valt inlägg:
Snyft...avslutningen...Ja man blir nästan rörd! Det är väl inte ett fejkat begravningstal? Så här lät det iaf inte för några år sedan hos författaren. Kan man skönja en viss påverkan från undertecknads idoga indoktrineringsförsök, om vikten av miljöfrågor?
För det är där partiets legitimitet finns, oavsett några mer eller mindre tokiga infall, som kanske ändå behövde lyftas fram? För att kunna avfärdas därefter? Nej, den stora nackdelen med MP är dess enorma fjäsk inför statsfeministiska enkönade diktat! Och eftersom jag nyligen här beskyllts för "ilska mot kvinnor", så vet de som följt mig att min ilska i detta fall nästan utelslutande riktats mot MP:s manliga och malliga fjäskpellar och feminissar: Gahrton, Schlaug och nu Eriksson. MP saknar som de andra partierna manlig demokratisk legitimitet. Färre män kommer att rösta på dem.
Men tack Lars N, en bra politisk analys på slutet. Och du är nog i alla fall en miljövän du med, på gång i alla fall! En mänsklig skyldighet faktiskt. Grenen vi alla sitter på.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?