Rapportera inlägg

Valt inlägg:

> "Rättrådig" /rättsnödig? Tro mig, jag är rätt OBS! ordvalet trött på sådana som Dig också. Den typen av människor, som jag allmänt benämner: mobbare. ______________________ Det är eg. en benämning i bästa fall. I värsta fall är nog benämningen: en diabolisk häcklare med egen agenda. Kanske en viss "Tomasz Striner" här på Sourze. ______________________ Kanske var just Du en av dem som dömde mig i någon instans. Kanske är det just DÄRFÖR, som Du känner Dig så förnärmad?! ______________________ Du har mage du har säkert en fysisk sådan, det är inte det jag betvivlar...men... att kalla mig "gnällspik", utan att veta NÅGONTING, om vad jag har gått igenom! Därmed går du i ungefär samma "fälla", som socialkontoret där jag bor. Med fem ord: människor som inte bryr sig! ______________________ Du, s.k. "rättrådig" skulle jag verkligen vilja träffa "irl", som man säger...om du nu vågar: Din YNKRYGG. Det är bra att vara anonym, eller hur? Min anonymitet baseras dock inte på FEGHET, såsom Din! ______________________ Inte för att det intresserar dig, s.k. "rättrådig", men jag är allt annat än någon "rättshaverist". Fast du lyssnar ju inte på det örat, eller hur?! Liksom alltid talar jag inför döva öron, som har en förutbestämd agenda. Märkligt, det där med statsfeminismen... ______________________ Om vi ska tala om "vårdnadstvister" i sak, så är jag, ja just JAG, du "rättrådige": EXPERT på ämnet! Det jag inte vet på ämnet vårdnadstvister är inte värt att veta, tro mig! Om du kände till NÅGOT om vårdnadstvister, så visste du kanske att man i rätten tvärtom ALLTID säger sig se till "barnens bästa" och ser till "barnens vilja", "i beaktande av deras ålder och mognad". Eller hur? När ett barn ab någon s.k. "expert" har förklarats ha en viss "mognad" nog att frånsäga sig sin far, så tillåter rätten det!!! Så fungerar det i domstolar 2010! Är det i enlighet med lagstiftarens intentioner menar Du? Jag delar faktiskt din uppfattning, vad gäller att tvivla på människosläktet. ______________________ Ang. mina "otydliga" förklaringar av mitt fall, så kunde jag givetvis ha varit tydligare. Vill du ha personuppgifter, du "rättrådige"? Är det vad du efterfrågar? Jag kan skicka dig en cd-rom-skiva, över mitt liv sedan 1997...har börjat lägga ut materialet på "nätet", d.v.s. utöver här. Du borde fast kommer nog inte häpna, över de bevis jag har! Staten suger "rättrådig" och du är tydligen en del av detta. Staten borde tillhöra folket men så är inte fallet. Har du någonsin funderat över det? Titta gärna på detta klipp: "NIGEL FARAGE FINED £2700 FOR TALKING" speciellt omkring 04:00 och framåt: http://www.youtube.com/watch?vnG6_aqK_-PM&featurePlayList&pF90EE5D4A7AA1BD1&playnext_fromPL&index21 . Jag citerar N. G. : "you have the charisma of a damp rag and the appearance of a low-grade bank clerk." Det tycks passa in ganska bra även på dig "rättrådig"...tyvärr. Who are you? Id never heard of you! Nobody in Europe had ever heard of you: "rättrådig". ... Who voted for you?! Är N. G. rättshavserist?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?