Valt inlägg:
Frågan är inte enkel.Ibland kolliderar det man tycker är rätt med lagarna.Jag har nog stött på detta oftare än de flesta på grund av mina val i livet.Jag valde sexbranchen:Jag startade ett kollektiv.Sexbranchen i Holland där jag var för att försöka ansluta oss svenskar till deras förening Den röda tåden innebar umgänge med Hells Angels.Jag gillade den dåvarande presidenten rent personligt o blev ledsen när jag hört att han blivit ihjälskjuten.
Vi har haft gömda flyktingar här som varit utvisningshotade.Liksom misshandlade kvinnor som inte fått någon hjälp till skyddat boendeDet är lite bättre nu för tidenDetta är säkert olagligt men jag bryr mig inte så mycket när jag känner att jag gör rätt.Vi har även gömt en efterlyst kille här o hjälpt honom ur landet.Vi vet att han är oskyldig men han skulle inte ha en chans i en svensk domstol.Att ha missbrukare som försöker sluta i kollektivet innebär ofta att här har funnits olagliga droger.Någon gång vapen.Vi har haft "permissionsrum" här för dem vi varit involverad i.För att en grov brottsling bankrånareska få permission tidigast möjligt behöver han någon som han kan bo hos o som tar ansvaret.Det är lagligt men att ha ett umgänge som även includerar kriminella är en viss risk.Liksom umgänget med pappa pedofil. Jag har noga ställt mig en fråga varje gång jag brytit emot lagen:Vad kan det bli för följder o kan det drabba min familj? Jag är bara dömd för ett enda brott o det var över 30 år sedan.Olaga vapeninnehav.Det var pepparspray o det räddade mitt liv den gången.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?