Rapportera inlägg

Valt inlägg:

PS. Både L och hans motpart verkar ha fått rättshjälp av staten, åtminstone om man läser L:s otydliga förklaringar av sitt fall. Fattar därmed ännu mindre varför L gnäller om att han inte ska betala skatt till en "omoralisk" stat. Själv vill jag inte vara med och med betala till den den rättshjälp som L och hans motpart fått genom mina skattepengar. Men, inte F-N gnäller jag om att det finns en omoralisk stat som betalat ut rättshjälpen. Eller om att jag därför inte ska betala skatt. L bör om han inte tycker om Sverige hitta sig ett moraliskt sett bättre land som bättre passar hans tankegångar om vad som är rätt och fel. Att den svenska staten betalar L:s biljett till ett sådant lyckorike är inget som jag har något emot, tvärtom. Och jag hoppas att detta leder till att L inte återvänder till det omoraliska Sverige och plågar sin omgivning med sina gnälliga artiklar om rätt och fel i det svenska domstolssystemet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?