Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Liolinv - vad jag vet så är det olagligt att hindra eller försvåra umgänget mellan barn och föräldrar vilket jag förstår att det hänt i ditt fall - liksom att det framgår att - som du säger "Plötsligt upphörde umgänget, utan någon som helst förklaring/" Det är sånna här händelser som det både talas tyst om och emellanåt med en tydlig underton av förtvivlan nämns lite var stans i insändare och nätforum. Med andra ord då vanligen hur män/pappor missbehandlats i olika former av vårdnadstvister till förmån för mammorna i sammanhanget trots att det varit mammorna som inte följt ingångna avtal. Och självklart skulle även jag handla så om jag på goda grunder misstänkte oegentligheter som kunde skada mina barn - men det är vi förmodligen helt överens om - skyddar inte lagen våra barn måste vi sätta oss över lagen, men det är en annan diskussion. Nu har du skött dina ålägganden och allt varit frid och fröjd och så händer det att du inte får träffa dina barn,,, och sedan? Har du fått upprättelse då du begärt prövning av domen ? Anser rätten att modern efterföljt domen eller borde göra det ? Vilken är din nuvarande roll som förälder ? Finns det en motivering till att rättegångskostnaderna fallit på dej ? Kan inte se någon annan lösning om rätten begått något fel i sin bedömning än att överklaga...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?