Rapportera inlägg

Valt inlägg:

CMO Jo Pedofiler är överrepesenterade bland ogifta män.Det visar de flesta undersökningar tydligt.Det är svårt att hitta en fru som avstår från sexlivet o många pedofiler KAN helt enkelt inte ha sex med vuxna kvinnor. O eftersom KK kräver celibat dras många dit för att slippa familjetjat o pinsamma förrklaringar om varför de inte gifter sig. Jag har italienska släktingar o har vistats en del i södra Italien o mammorna är på sina söner hela tiden.-När får jag några barnbarn? O fäderna:-När ska du föra familjens namn vidare? Jag förstår ifall en del väljer KK för att bli av med pressen. Det är länge sedan vi höll på så i Sverige.Men till o med här ställs frågan.Min dotter o hennes man reste jorden runt i 17 år:de skulle aldrig skaffa barn. Svärsonens pappa har en släktgård som ärvts i många generationer o som han flyttade upp till genast han fick pension.Han är den ende som har barn i släkten.Så när dottern o svärsonen fick 3 barn på 4 år efter 36 år fyllda blev det en enorm glädje däruppe: Familjegården var räddad.Mamman blev oxå glad: där går 2 hus på Kosteröarna i familjen sedan hedenhös

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?