Rapportera inlägg

Valt inlägg:

forts Men när många med samma problem dras till samma yrke blir gruppen överrepresenterad när det gäller vissa saker som övergrepp på barn. O CMO.Pappa hade aldrig gift sig med mamma ifall han inte varit tvungen att välja mellan att åtalas för våldtäkt på underårig eller skriva till kungs.Som polis o reservofficer valde han äktenskapet. Men när han våldtog familjens 14 åriga piga sände farfar bort henne o barnet o köpte sonen fri från det åtalet.Det blev min äldste bror. På samma gång som pappa gjort en tonåring gravid gjorde han en annan flicka i samma stad gravid samtidigt.Med detta var en "fallen kvinna":dvs en ung ogift mor.Så man tog barnet o sände på barnhem o tvångssteriliserade mamman. Jag har nu 2 systrar som är jämngamla men de har var sin mor: Lite kul:jag brukar kalla dem tvillingarna. Men de visste ju inget om sitt ursprung förän på slutet av 90 talet.Jag som umgicks med pappa i bland visste däremot det mesta.Men inte var 3 av mina bröder tagit vägen.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?