Valt inlägg:
#138/ Herr Fandersson har alltså ingen kroppsdel alls att räkna ut ens de enklaste saker med. Vissa har det inte lätt i kunskapssamhället - Så vad det där strecket under ALLA inloggades namn innebär, det förblir givetvis en olöslig gåta för Herr Fandersson. För dom som som är smarta nog att klicka sej fram till det rätta namnet blir det däremot busenkelt att förstå hur Bredbandsbolaget tänkte när dom gav mej mitt alias inglos. Att jag sedan bytte ut s mot z är givetvis förknippat med sourZe, så att jag inte skall förvirra mej och tro att jag är på min hemsida eller Facebook eller Twitter, där mitt alias är inglos ... Har det möjligen klarnat vad ingloz står för?? Och eftersom Herr Fandersson har missat det så känner jag mej nödsakad att påpeka att det ska vara gement i. Du förstår att i e-postadresser använder man bara gemena bokstäver - Nej, det är inte lätt det där du.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?