Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det var roligt att provocera Ingloz, Carl-Olof och Bizon och se därmed vad de går för. Framförallt Ingloz verkar vara mästare på att tänka med en annan kroppsdel än hjärna. Hon verkar vara irriterad på att jaganvänder ett helt konstruerat namn som Fandersson. Men vad betyder Ingloz? I dessa tider kallar sig folk bara Jane, Lars, Ingela och döljer sin egentliga identifikation. Det håller på att bli som på Island. Jag brukar fartktiskt använda mitt fullständiga namn i olika bloggar. Men ibland vill man se reaktionen, när man inte lämnar några indicier om sig själv. Ingloz blir så oroligt nyfiken att hon utgår ifrån att jag är man ocn att hon förmodar vem jag är. Nej vi känner inte varandra och jag tror inte at du och jag skulle ha något längre samtal. Nu till saken grabbar: jag är inte katolik och mitt avstånd från den katolska kyrkan är völgrundad. Men att kräva att kyrkan ska upplösas därför att några använder vissa av deras normer för att bedriva pedofili saknar logik och etisk grund. Naturligtvis är det fel idag att hålla fast vid celibatet. Om påven vore klok, skulle han sammankalla ett koncilium och avskaffa celibatplikten. Att kasta ut barnet med badvatten, i stället för att fixa rent vatten är intolerant och ologiskt. Deet visar att dogmatisk främjar er egen dogmatism.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?